Reklama
 
Blog | Petr Vlk

Facka stojí 3000

Kam směřovat, když se objeví agrese?

Co si má člověk myslet o titulku v novinách?
„Útočník, který dal Sobotkovi pěstí, je na svobodě“
Jak se mám na celou věc dívat. Až šest let vězení.  Platit z daní šest let ve vězení, kvůli jedné ráně?

Násilí není žádná hezká věc a nemám ho rád, ale na jedné diskusi jsem objevil tento odkaz na video „Hůl do ruky“ a tak nějak se to potom ve mě mele.

Tak je to dobře, že člověk co může za naše státní dluhy (nemyslím tím všechny, ale nikdo mi nevyvrátíte, že jich pár nadělal) dostal pěstí, nebo ne?

Ale nakonec mě přesvědčila věta Mirka Topolánka pronesená v poslanecké sněmovně: „Z médií jsme zjistil, že dobře mířená facka stojí tři tisíce.“ (7:14)

Pokud se naši poslanci baví tímto způsobem, tak se není čemu divit, že občas někdo dostane pěstí.

Reklama

Dívám se na to tak, že politici si vlastně za náladu ve společnosti a názor na ně můžou sami. A třeba si uvědomí, že jejich chování také muže vyvolat negativní reakci a začnou přemýšlet. Začnou mít zase zpátky trochu strach a necítit se jako vládci všech co si můžou všechno dovolit.
Mám takový pocit, že ten pán udělal pro naši společnost docela dobrý skutek. Bohužel způsobem, který se nedá moc tolerovat. Co s tím?

Za mě ať dostane třeba 200 hodin veřejně prospěšných prací, protože politici se nemají takhle v civilizované zemi napadat. Ale dávat ho za to na šest let do basy a platit to z našich daní mi přijde jako účelová pomsta politiků. Trochu mě polil mráz po zádech, když jsem slyšel mluvit Martina Pecinu v Předvolebních Otázkách Václava Moravce z Prahy (7:20). V jeho slovním podání pár hodin po činu to zní jako hotová věc.